Encik Hati Saya

Enrty nie agak special sikit. Lihat dan terjemahkanlah ya.




Credit to Google




Dia Encik Hati aku
sbb dia sentiasa tahu apa yg ada dalam fikiran n hati aku
sangat memahami aku
sentiasa ada dalam keadaan aku sedey n happy
walau aku tersenyum n happy2,
dia sentiasa dapat kesan mendung yg aku simpaan dalam hati,


dia kata...

"Awak, awak cuba bagitahu kat saya masalah awk... jgn pendam, saya tahu awk pura2 senyum dan gembira depan semua org walau awk sedih sbb awk x nak mereka nmpak awk sedey kan..."


Ok, ayat tue selalu dia cakap bila dia kesan aku nie sedang sedey.
Dia cakap, aku nie happy go-lucky
Always sembunyikan kesedihan aku
bb aku x mo org lain tahu..
tp, itula, 
sedalam mana aku selam dan tutup kesedihan aku,
dia tetap jugak dpt kesan 
n menjadi org pertama utk ada di sisi aku
utk tlg aku settlekn masalah aku,
jd pendengar omelan aku...
n, dia org first yg terima aku seadanya...


p/s: Semoga bahagia hingga akhir hayat.


Thanks for read. :)